Vše o nákupu

Způsob dopravy a ceny poštovného:

  • Zboží expedujeme express do 24 hodin, pokud není uvedeno jinak.
  • Zboží zasíláme přes přepravní společnosti:
    1. Česká pošta
    2. PPL
    3. DPD CZ

    Při dodání zboží na dobírku je platba prováděna v hotovosti při převzetí zboží od pracovníka přepravní společnosti.

  • Informaci o ceně poštovného získáte v 1. kroku nákupního košíku, kde je možné vybírat z více přepravců včetně osobního odběru.
    (Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o zboží větších rozměrů. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr a jaká cena za dopravu bude účtována.)
  • Platba při převzetí (dobírka) zpoplatněna 40 - 59 Kč (dle výběru způsobu doručení).

    Pokud objednávka obsahuje více druhů zboží, které nemohou být expedovány současně, rozdělí se na více zásilek. Zákazník v tomoto případě platí pouze jedno poštovné a to dle nejvyššího dosaženého typu přepravy zboží, které je součástí objednávky. V řadě případů se při splnění podmínek dopravy zdarma, neplatí poštovné žádné.

Jak ušetřit na poštovném?

POŠTOVNÉ ZDARMA:

  1. při objednávce nad 3 000 Kč
  2. u výrobků označených "Doprava ZDARMA"
  3. u výrobků označených "Doprava ZDARMA při nákupu 2 a více kusů"

    UPOZORNĚNÍ: nedoručujeme do zahraničí!

Osobní odběr

  • ZDARMA při osobním odběru na kterémkoliv výdejním místě
     
  • Balík do balíkovny za poplatek 59 Kč při platbě předem nebo poplatek 59 Kč + 59 Kč při platbě při převzetí (dobírka)

    Maximální hmotnost zásilky je 20 kg (minimální rozměr 14 x 9 x 0,8 cm, maximální rozměr 70 x 50 x 50 cm).
    Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.

    - Rychlá obsluha
    - Jednoduché vyzvednutí
    - Garantovaná platba kartou
    Doba uložení zásilky je 5 pracovních dní (lze prodloužit na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude zaslán v avízu o blížícím se konci úložní doby).

  • Zásilkovna za poplatek 69 Kč při platbě předem nebo poplatek 69 Kč + 59 Kč při platbě při převzetí (dobírka)
    Zásilku s vaším zbožím do celkové hmotnosti 15 kg doručíme na jedno s tisíce výdejích míst Zásikovny nebo do Z-Boxu. (Z-Box je samoobslužné výdejní místo, které je otevřeno 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Zásilku si tu vyzvednete bezkontaktně, a to klidně i uprostřed noci. Z-BOX otevřete prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna.) Na výdejních místech je standardní úložní doba 5 dnů a prodloužení je možné v mobilní aplikaci Zásilkovna o 2 dny.
    Z-BOX - na vyzvednutí máte 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné s aplikací o 1 den.

  • Česká pošta za poplatek 89 Kč při platbě předem nebo poplatek 89 Kč + 59 Kč při platbě při převzetí (dobírka)
    Zásilku s vaším zbožím do celkové hmotnosti 30 kg doručíme na vámi vybranou poštu. Informace o expedici a doručení zásilky na odběrné místo je odeslána e-mailem a prostřednictvím SMS na mobilní telefon uvedený v objednávce. Zboží je poté připraveno k odběru během provozní doby příslušné pošty. Doba uložení zásilky na poště je maximálně 7 dní. Doručení zásilky na odběrné místo můžete sledovat online na stránkách České pošty nebo se o stavu a termínu doručení informovat na infolince 840 111 244.
     
  • PPL Parcelbox nebo PPL Parcelshop za poplatek 69 Kč při platbě předem nebo poplatek 69 Kč + 59 Kč při platbě při převzetí.
    Zásilky s vaším zbožím do celkové hmotnosti 31 kg:
    - PPL Parcelshop je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Balík lze vyzvednout nebo podat kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.
    - PPL Parcelbox je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.

    Nemůžete-li se na PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.
    Na vyzvednutí zásilky v PPL Parcelshopu máte 7 dní od obdržení SMS/e-mailu nebo v PPL Parcelboxu 3 dny.

Způsoby platby za zboží:

  • zásilkový obchod
    - platba v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zboží od přepravní služby (Česká pošta, PPL, General Parcel)
    - platba předem pomocí internetového platebního systému GoPay
    - platba kartou online přes Google Pay (po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečené platební metody Vašeho Google účtu)
  • výdejní místa
    - platba v hotovosti nebo bezhotovostně platební kartou

Záruka

  • Na všechno zboží poskytujeme záruku 2 roky a zajišťujeme pozáruční servis. Další informace o záručních podmínkách a podrobnosti ke způsobu řešení reklamací naleznete v přiloženém reklamačním řádu.
  • V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě do 14-ti dnů při nákupu přes e-shop nebo zásilkový obchod. Poučení o právu na odstoupení od smlouvy a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (zde)
  • Kromě tohoto zákonného práva nabízíme při nákupu přes e-shop nebo zásilkový obchod prodlouženou lhůtu pro odstoupení od smlouvy - 90 dnů.
  • Podmínka vrácení peněz za zboží při odstoupení od smlouvy v prodloužené lhůtě - zboží musí být vráceno úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém bylo zboží převzato.
  • Veškeré ceny uvedené u výrobků platí ode dne zveřejnění do vyprodání zásob.
  • Vyhrazujeme si právo na opravu ceny zboží před odesláním, zjistí-li se, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě bude zákazník o správné ceně informován a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude stornována.
  • Rozměry nafukovacích výrobků jsou uvedeny s tolerancí +/- 3%.
UPLATNĚNÍ ZÁRUKY NA BAZÉNY A FILTRACE ZNAČKY BESTWAY
Pokud chce zákazník předpokládanou vadu, která není v souladu se specifikací výrobku, nahlásit a uplatnit tak záruku výrobce BESTWAY, je nutné zadat případnou záruční reklamaci přes níže uvedený formulář:
on-line formulář ZDE

Záruka výrobce BESTWAY nekryje žádné ekonomické ztráty způsobené náklady na spotřebu vody a chemických přípravků.
Záruka výrobce BESTWAY se nevztahuje na poškození materiálu v důsledku nesprávné instalace a / nebo montáže, které nejsou v souladu s pokyny obsaženými v uživatelských příručkách.
O vrácení peněz nelze požádat v případě zásahů do výrobku a/nebo výměny výrobku, kdy spotřebitel nebo prodejce manipuloval s výrobkem jiným způsobem, než je uvedeno v záručních podmínkách výrobce BESTWAY nebo v případě, kdy spotřebitel nebo prodejce tyto podmínky nedodržel.

Reklamovaný výrobek nebo jeho části, prosím, nikam neposílejte ani nenoste na naše prodejny, pro vyřízení záruční reklamace postačí výše uvedený postup.
  • Záruční podmínky a návod na údržbu obuvi zde.
  • Vrácení zboží - zboží pro osobní hygienu a erotické pomůcky mají zvláštní výjimku z vyhlášky EU a patří mezi „zboží zvláštního charakteru“. Vrácení či výměna není u těchto výrobků z hygienických důvodů možná pokud dojde k porušení ochranného obalu, ve kterém byl výrobek doručen.

Ochrana osobních údajů

Společnost TV PRODUCTS věnuje velké úsilí v dodržování práv ochrany osobních údajů. Toto prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů vysvětluje shromažďování a využívání osobních údajů společností TV PRODUCTS.

ESHOP PROVOZUJE

TV PRODUCTS s.r.o.
Karlovo nám. 287/18
120 00 Praha 2

IČ: 26024268
DIČ: CZ26024268

Obchodní podmínky

1. KONTAKTNÍ ÚDAJE PROVOZOVATELE E-SHOPU

  • Společnost: TV PRODUCTS s.r.o.
  • Sídlo: Karlovo náměstí 228/18, 120 00 Praha 2
  • IČ: 26024268
  • Zapsaná: v obchodním rejstříku MS v Praze pod značkou C 94814
  • Telefon: 225 350 454
  • Email: objednavky@tv-products.cz
  • Provozní doba: e-shop je v provozu 24 hodin, 7 dní v týdnu

2. INFORMACE

Informace o zboží a ceně uváděné na e-shopu provozovatele jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží a nákladů za způsob platby.

Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

Rozměry nafukovacích výrobků jsou uváděny s tolerancí +/- 3%

3. DORUČOVÁNÍ ZBOŽÍ


Na e-shopu je nabízeno zboží našeho smluvního partnera společnosti TV PRODUCTS CZ s.r.o., IČO 260 61 333, se sídlem Praha 1, Rybná 669/4, PSČ 110 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 94293 (dále„prodávající“). Objednáním zboží kupující uzavírá kupní smlouvu na zboží přímo s prodávajícím.

Šperky jsou dodávány společností Občanské sdružení Muzeum Vltavínů se sídlem Panská 19, 381 01 Český Krumlov, zapsané u Ministerstva vnitra pod č.j. VS/1-1/65 820/06-R. Objednáním zboží tohoto sortimentu uzavírá kupující kupní smlouvu přímo se společností Občanské sdružení Muzeum Vltavínů.

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 5 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Věnujte při přebírání zboží velkou pozornost stavu balíku! Odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy nese přepravce. Pokud zjistíte poškození balíku nebo zjevné poškození zboží sepište o tom s přepravcem zápis popř. uveďte do zápisu o převzetí: PŘEVZATO S VÝHRADOU. Skryté vady způsobené přepravou (zjištěné až po vybalení balíku) doporučujeme uplatnit nejpozději do tří dnů ode dne doručení. O poškození zásilky přepravcem vždy neprodleně informujte reklamační oddělení prodávajícího kdykoliv e-mailem na: reklamace@tvproducts.cz

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Cena a způsob doručení (informace zde)
Expedice zásilek - zásilku pro vás expeduje náš smluvní partner TV PRODUCTS CZ s.r.o.

Nedodrží-li prodávající lhůtu pro dodání nebo odeslání zboží, doručí kupujícímu zboží zdarma nebo poskytne jako omluvu malý dárek. Ostatní nároky kupujícího tím nejsou dotčeny.

4. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

5. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny;
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

6. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Reklamační list je součástí každého dodacího listu nebo je k dispozici na místech osobního odběru.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Další pokyny pro uplatnění reklamace naleznete v reklamačním řádu zde.

7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm provozovatel eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může provozovateli sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Podrobné informace o zpracování osobních údajů naleznete zde.

8. ŘEŠENÍ SPORŮ

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

9. OSTATNÍ

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Zpětný odběr elektrozařízení a jiných výrobků.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2015.

dev-v2.3-vps6